LG, OLED stratejisi ile gelirlerini artırdı!

LG Display, OLED Stratejisi ile Faaliyet Karını Artırdı

LG Display, 2025 yılının ilk çeyreğinde üst üste ikinci kez faaliyet karı açıkladı. Şirket, OLED dönüşüm sürecine hız vererek gelirlerini artırdı ve operasyonel verimliliğini yükseltti. Açıklanan finansal verilere göre, LG Display ilk çeyrekte 33,5 milyar won (yaklaşık 23 milyon dolar) faaliyet karı elde etti.

LG, OLED Stratejisi ile Gelirlerini Yükseltti

Geçen yılın aynı dönemine kıyasla şirketin gelirlerinde yüzde 15’lik bir artış yaşandı. Bu büyümeye TV, IT ve mobil cihazlara yönelik OLED panel sevkiyatlarındaki artış ile döviz kurlarındaki değişimler etkili oldu. OLED ürünlerin toplam gelirdeki payı yüzde 55’e ulaşarak, firmanın stratejik dönüşüm sürecinin sonuç verdiğini gösterdi.

Ayrıca LG Display, geçen yılın aynı dönemine göre faaliyet kârında yaklaşık 500 milyar won’luk bir iyileşme sağladı.

Şirketin gelir dağılımına bakıldığında; TV panellerinin toplam gelirlerin yüzde 22’sini, IT cihazlarına yönelik panellerin yüzde 35’ini, mobil ve diğer cihazlara yönelik ürünlerin yüzde 34’ünü oluşturduğu görülüyor.

LG Display, küçük ve orta boy OLED segmentindeki rekabet gücünü artırmayı sürdürüyor. Özellikle IT cihazları tarafında, Tandem OLED teknolojisine odaklanarak bu alandaki liderliğini daha da sağlamlaştırmayı amaçlıyor. Ayrıca Guangzhou’daki büyük ölçekli LCD fabrikasının elden çıkarılmasıyla birlikte OLED üretim kapasitesi yükseltilecek.

Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce LG’nin son dönemde izlediği strateji doğru mu? Görüşlerinizi aşağıdaki yorumlar kısmından bizimle paylaşabilirsiniz.

TSMC, 1.4 nm Üretim Sürecini Duyurdu!

TSMC, yeni 1.4 nm üretim süreci için hazırlıklara başladı. Bu teknolojinin, performans tarafında fark yaratması bekleniyor.

Related Posts

iOS 26 çıplaklık algıladığında kamerayı kapatacak

Apple’ın yeni işletim sistemi güncellemesi iOS 26, FaceTime kullanıcılarını doğrudan etkileyen yeni bir güvenlik özelliğiyle geliyor. Geliştirici betasında keşfedilen bu özelliğe göre, lamerada çıplaklık algılanması halinde hem görüntüyü hem de sesi otomatik olarak durduruyor.

Türkler kapış kapış aldı: Avrupa’da gözden düşen marka bizde rekor kırdı

ABD merkezli elektrikli araç üreticisi Tesla, 2025’in ilk yarısında Avrupa genelinde satışlarını artırmakta zorlanırken, Türkiye’de ise tam tersi bir başarı grafiği çizdi.

iPad’inizi daha faydalı kullanırsınız?

Apple, iPad’leri başlangıçta daha çok içerik tüketimine yönelik cihazlar olarak konumlandırsa da, zamanla bu cihazları kişisel, iş ve eğitim kullanımına uygun, çeşitli görevleri yerine getirebilen birer bilgisayara dönüştürdü. Dahili Notlar, Takvim …

Köpek balıkları ters çevirdiğinizde donuyor

Sevdiğiniz doğa belgeselini izlediğinizi hayal edin. Yırtıcı saklandığı yerden birden hücum ediyor, ağzı alabildiğine açık ve av … birden gevşiyor. Ölü gibi görünüyor.

Güneş gözlüğünde camın rengi önemli: Hangisi daha iyi?

Güneş gözlüğü seçerken çoğu insan stilini ön planda tutar, ancak planladığınız aktivitelere göre camın rengi ve kararması çok daha önemli. Renkli camlar eğlenceli görünebilir, ancak aynı zamanda işlevsel bir amaca hizmet ederler. Doğru seçimle, ışık yansımasını ve parlaklığı azaltabilir, aynı zamanda renk algısını ve netliği artırabilirsiniz; hem de hava koşullarına göre.

Instagram’a çok konuşulacak 9 yeni özellik

Popüler sosyal medya platformu Instagram, kullanıcı deneyimini yeniden şekillendiren yeni özelliklerle gündemde. Çoklu profil fotoğrafı, 3:4 görsel desteği, aylık performans özeti, Spotify entegrasyonu gibi dikkat çeken yenilikler, hem bireysel kullanıcılar hem de içerik üreticileri için önemli değişiklikler getiriyor. İşte tüm ayrıntılar…